هنرخانه آموتیا

هنرخانه آموتیا، تولید کننده کوکی، کاپ کیک، حلوا، کیک، فینگر فود، شکلات، شیرینی و جعبه های دست ساز

هنرخانه آموتیا

هنرخانه آموتیا، تولید کننده کوکی، کاپ کیک، حلوا، کیک، فینگر فود، شکلات، شیرینی و جعبه های دست ساز

فروشگاه آنلاین آموتیا یکی از بزرگترین و جامع ترین فروشگاه های خرید اینترنتی انواع کوکی، بیسکویت های تزیینی، کاپ کیک، حلوا، شیرینی، فینگرفود، کیک، شکلات و تولید جعبه های دست ساز می باشد که در این زمینه ها بصورت تخصصی و حرفه ای سال ها فعالیت دارد. از ایده تا اجرا همراه شما خواهیم بود شعاری که ما را بر آن کرد تا آغاز کننده راهی برای به ثبت رسانیدن خلاقیت و ایده های شما به واقعیت باشیم. شما می توانید گیفت ها و پذیرایی خاص خود را به ما بسپارید. ارسال به موقع و ضمانت کیفیت و ارایه محصولات تازه با بهترین مواد جزء اصلی ترین اهداف تیم حرفه ای فروشگاه اینترنتی آموتیا می باشد. فروشگاه اینترنتی آموتیا به عنوان تولید کننده از صفر تا صد بیسکویت های تزیینی و کوکی،تضمین کننده استفاده از بهترین شرایط بهداشتی، مواد اولیه و معتبرترین رنگ های دنیا می باشد. همچنین با تولید جعبه های خاص و فانتزی برای عناوین مختلف مراسم شادی مانند جشن های ازدواج، تولد،اعیاد مذهبی، همایش ها و مناسبت های خاص و همچنین هدایای نوروزی خاص و ویژه سعی در برگزاری بهتر و عالی تر همراه شما عزیزان می باشد.محصولات فروشگاه اینترنتی آموتیا قابل ارسال به تمامی شهرهای ایران می باشد و شما با خیال راحت می توانید محصولات سایت را سفارش بدهید و درکمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...